Woopra

Peluang Perniagaan | Peluang Cari Duit | Peluang Bisnes

Income Pnegedar Baru  Dalam Tahun Pertama
 <<<< Iklan Billboard ada di Highway utama Semenanjung Malaysia

>>>> Klik SINI Untuk Maklumat Tentang Bisnes Ini <<<<<

Kami tengah mencari pengedar untuk menerokai pasaran muslim di Malaysia. Produk kami Halal, termasuk produk makanan yang tercatit dalam Al-Quran & Hadis seperti Aloe Vera, Madu, Buah Delima, minyak zaiton dan sebagainya.


Berniaga pada masa lapang anda, di mana-mana, berniaga dari rumah atau berniaga online. Pendapatan RM50,000 sebulan

Pengedar di gambar atas menyertai bisnes ini pada hujung tahun 2012. Pendapatan mereka telah mencecah 5 angka dalam masa yang singkat.

Jumlah Produk lebih daripada 50 jenis & merangkumi produk kecantikan Aloe Vera, produk kesihatan Aloe Vera, produk pelangsingan badan Aloe VeraAloe Vera Spa, solekan Aloe Vera & produk kegunaan harian Aloe Vera.


Produk kami telah masuk Malaysia selama 30 tahun tapi baru msauk ke pasaran Melayu pada tahun 2009.


Pengenalan Admin


Hadiah dari Bisnes Global Aloe Vera

Salam berkenalan. Saya Chia, admin untuk blog ini. Saya telah menceburi Bisnes Global Aloe Vera ini lebih dari 10 tahun. 

Pendapatan bisnes ini memang lumayan khususnya setelah saya membuka pasaran Melayu. Kita memasarkan produk makanan Sunnah & tidak akan ada Muslim yang akan menolak makanan Sunnah. Pasaran ini amat besar!!!

Sila hubungi saya segera. 99% Muslim di Malaysia masih belum tahu produk ini & anda juga boleh berniaga di 155 buah negara yang ada cawangan syarikat kami. 



Saya capai Top 10 dalam masa 3 tahun, anda juga boleh !!

Klik SINI untuk hubungi kami jika anda berminat ATAU sila hantar Nama, No telefon, alamat emel dan lokasi anda ke aloe.chia@gmail.com atau call 017 779 2098 segera.

Whataspp / WeChat : 017 779 2098
Viber : 019 3676 552

KLIK SINI   Untuk Peluang Bisnes Aloe Vera

KLIK SINI   Untuk Tips 9 Hari Turun 3kg


KLIK SINI Untuk Mengatasi Masalah Sembelit, Buasir, Jerawat & Penyakit Kulit

KLIK SINI Untuk Mengatasi Masalah Kencing Manis & Kolesterol 



Pasaran Muslim masih baru lagi & tengah meletup. Jika kita tanya kawan-kawan Muslim sekeliling, tak sampai 1% yang tahu tentang produk Aloe Vera ini. Inilah Peluang Keemasan untuk kita !!!!


Pasaran Muslim Mula Meletup